A A APolityka ZSZ
NZOZ „Przychodnia u Źródła Marii” przykłada szczególną uwagę do wysokiej jakości usług medycznych świadczonych pacjentom przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa przetwarzanych informacji. Dlatego każdy klient/pacjent korzystający z usług naszej przychodni jest obsługiwany w sposób sprawny, kompleksowy i kompetentny.
Naszym pacjentom oferujemy „Świadczenie usług medycznych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, stomatologii, diagnostyki obrazowej, promocji zdrowia, realizację programów profilaktycznych”, jako dziedziny działalności podstawowej NZOZ „Przychodnia u Źródła Marii”.
Chcąc spełnić oczekiwania pacjentów określamy główne cele, do których będziemy dążyć, tj.:
§ systematyczny rozwój poprzez świadczenie usług medycznych z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu i aparatury medycznej, w tym bezpiecznego stosowania urządzeń emitujących promieniowanie jonizujące,
§ osiągnięcie zadowolenia pacjentów, przestrzeganie Karty Praw Pacjenta,
§ spełnienie wszelkich niezbędnych wymagań stron zainteresowanych,
§ doskonalenie polityki personalnej,
§ podnoszenie kwalifikacji personelu medycznego, aby zaplanować procesy diagnostyczne, lecznicze i pielęgnacyjne oraz osiągnąć założone w nich cele,
§ ochronę informacji dotyczących Pacjentów,
§ zapewnienie pacjentom kompletnej i spójnej informacji o usługach naszej Organizacji,
§ ochronę informacji gwarantujących bezpieczeństwo świadczonych usług medycznych,
§ realizację procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych i bezpiecznych technologii informacyjnych,
§ właściwy dobór dostawców oraz kontrolowanie powierzonych im procesów informacyjnych,
§ przeprowadzanie cyklicznej analizy ryzyka związanego z funkcjonującymi procesami oraz bezpieczeństwem przetwarzanych informacji,
§ ciągłe wzbogacanie oferty diagnostycznej, dzięki stałemu śledzeniu rozwoju standardów
i technologii leczenia w wiodących placówkach medycznych.
Cele te osiągamy przez:
§ wysokie i stale rozwijane kwalifikacje pracowników, ich świadomość i pełne zaangażowanie,
§ staranny dobór dostawców usług i materiałów medycznych,
§ opiekę i staranny monitoring wszystkich procesów realizowanych w NZOZ „Przychodnia
u Źródła Marii”,
§ stworzenie przyjaznej atmosfery i warunków, w jakich świadczone są usługi medyczne dla osiągnięci bezpieczeństwa informacji medycznych, zadowolenia i satysfakcji pacjentów,
§ monitorowanie skuteczności zastosowanych zabezpieczeń oraz szybkiego reagowania na incydenty,
§ zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony informacji,
§ zapewnienie integralnej informacji do bieżącego funkcjonowania i rozwoju,
§ wprowadzenie i monitorowanie zabezpieczeń systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji,
§ analizę ryzyk i szans procesowych oraz biznesowych, która odzwierciedla, kontekst oraz kompetencje naszej Organizacji do istniejącej sytuacji ukierunkowanej na spełnienie potrzeb klientów, innych stron zainteresowanych systemem zarządzania i niezależnych organów kontroli,
§ utrzymanie i ciągłe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego
z wymaganiami normy ISO 9001:2015 i ISO/IEC 27001:2013 poprzez cykliczne audyty wewnętrzne oraz przeglądy zarządzania.
Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest zobowiązaniem Dyrektora NZOZ „Przychodnia u Źródła Marii” w stosunku do pacjentów i pracowników do zagwarantowania warunków formalnych, merytorycznych oraz finansowych, dla uzyskania zadowolenia z wyświadczonej usługi medycznej. Naszą wolą jest systematyczne umacnianie naszej pozycji na rynku.
Wykonujemy m.in.
- Szczepienia okresowe
- Wszelkie zabiegi pielęgniarskie zlecone przez lekarza.
- Badania EKG, pomiary ciśnień, pomiary cukru glukometrem ...
Szybki kontakt
- Poradnia ogólna: 58-669-33-44
- Poradnia dziecięca: 58-660-03-23
- Poradnia K: 58-669-23-99
- Stomatologia: 58-669-17-03